4e week stage

9 september 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Wauw, wat vliegt de tijd voorbij! Vorige week hebben we in het weekend een bierproeverij gehad en daarna zijn we naar The Old Biscuit Mill geweest, waar ze poffertjes hadden!! Op zondag zijn we gaan braaien in een township. Dit was een hele leuke ervaring. We konden zelf uit kiezen wat we wilden hebben voor een vlees en dat deden mensen dan voor ons braaien. Tijdens het eten werd er ook muziek gedraaid dus het was erg gezellig.

Afgelopen week weer veel kunnen doen op stage. Ik heb nu al meer informatie over de projecten dus ik kan veel voorbereidingswerk doen. Afgelopen vrijdagavond hebben we de Lion's Head sunset hike gedaan. Wat een mooie ervaring! Het uitzicht was echt fantastisch en gelukkig was de hike niet zo zwaar als de Tafelberg. Zaterdagochtend zijn we lekker gaan ontbijten aangezien we 's middags naar Clifton Beach gingen om te genieten van het mooie weer (30 graden!!) en van de zonsondergang. Wederom weer een hele gave ervaring. En eindelijk eens kunnen opwarmen. Afgelopen zondag ben ik samen met Joline naar Waterfront geweest om Formule 1 te kijken :) Helaas wordt het weer komende week weer iets minder maar vanaf volgende week wordt het gelukkig beter.

De weekenden gaan zo snel voorbij want vandaag start ik alweer aan mijn 4e week stage. Op naar een nieuwe, mooie week!

GENIETEN GENIETEN GENIETEN