First days

18 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallootjes,

Vandaag de vierde dag dat we in Kaapstad zijn. Donderdagochtend zijn we veilig geland in Kaapstad, na een toch wel erg lange vlucht en een moeilijk afscheid van mama, Raymond en Yvo. We werden opgehaald door een chauffeur die ons direct bij ons huis heeft afgezet in Bo Kaap. Wat een uitzicht!! 🤩‘s Middags hebben we Nicky en Michael ontmoet, zij zijn van het stagebemiddelingsbureau. ‘s Avonds zijn we lekker gaan eten in Waterfront en erna hebben we ook Rizqah, de huisbaas ontmoet. Wat me meteen is opgevallen, is dat iedereen zo aardig is en voor je klaar staat als je vragen hebt. Zo fijn!

Vrijdag zijn we terug gegaan naar waterfront om alles beter te bekijken en te genieten van de prachtige omgeving.

Zaterdagochtend zijn we vroeg opgestaan aangezien we om 9 uur de tafelberg op gingen hiken. Ik had verwacht dat het zwaar zou zijn, maar zo zwaar.. Poeh hahaha. Maar het was zeker de moeite waard! Wat een uitzicht, echt niet normaal! De terugweg ging iets makkelijker, gelukkig🤣Hierna zijn we meteen door gegaan naar de foodmarket samen met Michael en nog een Duitse student, en Maike en Joline waar we de afgelopen dagen alles samen mee gedaan hebben aangezien we toch naast elkaar wonen😇

Vandaag boodschappen gedaan en een chill middagje aangezien ik zo’n heftige spierpijn heb whihi en we beginnen morgen met stage. Spannend maar zin in! Niet gedacht dat ik zo snel zou wennen hier, maar het is zo mooi en we doen gewoon lekker ons ding en dan komt alles goed!

Dikke kus Maud💌

1. Annemie Koolen:
    Hoi Maud,

Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.

Succes morgen,

Paul en Annemie 😘
  2. Winny:
    Sjiek sjat! Geniet maar lekker😘😘
  3. Angelique Van Dijk:
    18 augustus 2019
    Wat een mooi foto's, wat een schitterend uitzicht. Fijn dat je al goed gewend bent😘
  4. Anne-Marie:
    20 augustus 2019
    Leuk om je verhaal te lezen Maud.
    Laat je me ook even weten hoe het op stage gaat?
    Succes verder en groetjes aan de rest!