New week

26 augustus 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag de tweede week stage ingegaan. Wat vliegt de tijd voorbij! Vorige week heb ik kennis gemaakt met mijn stagebedrijf: The City of Cape Town. De mensen zijn allemaal zo gastvrij en staan altijd voor je klaar. Ik heb ook een aantal projecten waar ik gedurende mijn stageperiode aan ga werken. Zo ga ik onder andere meehelpen aan een City Mobile App maar ook de administratie bij houden van een project. In ieder geval genoeg te doen 🤪

Donderdagavond zijn we gezellig wat gaan drinken aangezien iedereen er was en zo ben ik ook meteen goed mijn verjaardag begonnen.☺️ Vrijdag mijn verjaardag goed begonnen op stage met een cupcake  en een versierd bureau. Op stage heb ik mensen mogen bellen om te zeggen dat ze geselecteerd zijn voor een assessment. Spannend, maar wel goed voor mijn Engels! ‘s Avonds zijn we met zijn allen gaan uiteten bij Mama Africa. Al met al genoten van mijn verjaardag in Kaapstad 🥰

Zaterdag zijn we gaan surfen. Nog nooit zoveel zout water geproefd🤪 maar het was zo vet! Voor herhaling vatbaar, want ik moet toch op dat bord kunnen staan🤙😂 Zondag was een regenachtige dag dus zijn we naar de film de Lion King geweest!

We gaan er weer een mooie week van maken en vooral genieten!! 😘😘😘

1. Winny:
    Super Maud! We genieten van afstand met jou mee❤
  2. Bianca Franssen:
    26 augustus 2019
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt Maud....enne nog van harte proficiat met je verjaardag🎉😘
  3. Annemie Koolen:
    26 augustus 2019
    Wat fijn dat het je zo bevalt!