Week 13

11 november 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Hallo allemaal,

deze week zit ik alweer in mijn 13e week van stage. Nog 8 weken stage te gaan!

Vorige week woensdag hebben we vrijwilligerswerk gedaan, dit hebben we gedaan bij Ajax Cape Town. Zij hebben een Kick ‘n Learn programma waarbij ze naar scholen gaan en daar voor 6 weken dit programma geven. Het eerste half uur wordt besteed aan leren. Zo krijgen de kinderen geleerd over onder andere HIV, gun shooting maar ook wat ze moeten doen als er ergens vuur uitbreekt. Vervolgens wordt het laatste half uur besteed aan buiten voetballen voor de jongens en de meiden spelen netbal. We hebben twee lessen gevolgd op twee verschillende scholen. Ik vind het mooi werk wat deze mensen doen. De coach die op een school deze training geeft die is er ook echt voor de kinderen en ze willen ze beter voorbereiden op alles wat hun te wachten staat. Mooie ervaring!

Afgelopen vrijdag zouden we gaan paragliden maar omdat de wind was opgekomen ging dit helaas niet door. Komende zaterdag een nieuwe poging! ‘s Middags ben ik samen met Sanne en Sanne gaan rennen op de promenade in Sea Point. Heerlijkk en ‘s avonds zijn we lekker gaan uiteten bij Beluga. Hier hebben we echt fantastische sushi gehad! Yammie😍

Zaterdagochtend ben ik gaan paardrijden in een private game reserve. Dit was zo vet! Gewoon op 10 meter afstand langs giraffen en zebra’s lopen, wauw! Echt een hele mooie ervaring die ik zeker niet snel vergeet!!😍

Komende week weer leuke activiteiten op de planning staan! 💃

Verder gaat alles prima en geniet ik van al het moois hier om me heen! We zitten al over de helft en ook nog maar een paar weken totdat iedereen familie op bezoek krijgt. Ik kan niet wachten om mooie herinneringen samen te maken en Kerst te vieren in de zon🤩

Hoop dat in Nederland ook alles goed met jullie gaat xxxxx

Tot snel🥰🥰

1. Winny:
    11 november 2019
    ❤💋
  2. Esther:
    11 november 2019
    Lekker blijven genieten! Super dat je zoveel onderneemt.
    Jij kan niet wachten totdat de familie komt maar de familie kan ook niet wachten om jou weer te zien. 😘
  3. Jolanda:
    12 november 2019