Hermanus

28 oktober 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Heyhey,

even weer een kleine update. Afgelopen weekend zijn we naar Hermanus geweest. We zijn vrijdag vertrokken en hebben er een weekendje weg van gemaakt met zijn allen. Zaterdagochtend stond dan eindelijk het walvissen spotten op de planning. Ik was zo benieuwd maar hoopte vooral dat we ook echt walvissen zagen. EN ja hoor. Nadat we met de boot een stuk de zee op waren gevaren, stonden we stil en was iedereen aan het zoeken. Toen in de verte zagen we dat water naar boven gespoten werd…. een teken van walvissen!! Toen we eenmaal dichter bij waren, konden we ze goed zien. En wat zijn het toch grote dieren, niet normaal. Wel heel mooi om walvissen van zo dichtbij te zien. Normaal gesproken heb ik nooit last van zeeziek zijn, maar de boot ging me toch een partijtje heen en weer dat het niet anders kon dan dat je misselijk er van werd haha.

Na het "whale watching" zijn we naar een restaurant genaamd "Dutchies" geweest. Hier hadden ze kroketten, bitterballen en appeltaart. Hier had ik zo'n zin in. Het was niet helemaal hetzelfde zoals de lekkere kroketten vanuit Nederland, maar het kwam in de buurt.

Je merkt toch vaker dat je echt zin hebt in eten wat je normaal thuis at, zoals andijviestamppot of een lekker frietje met zuurvlees.. yammieee. Maar goed, hier zijn ook genoeg lekkere dingen hoor..

Komende week gaan we een avond naar de spa. Lekker even ontspannen en een massage kunnen we wel gebruiken :) Daarnaast staat komend weekend het Tequila festival op de planning. Hier wordt ook live de rugby finale uitgezonden en Zuid-Afrika staat in de finale, dat wordt dus een leuke dag!

Bijna november, wat betekent dat het aftellen echt kan gaan beginnen. Mama en Raymond vertrekken al over 42 dagen en over 52 dagen zijn we gezellig met zijn viertjes samen en kunnen we samen gaan genieten!

Dikke kuss

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemie Koolen:
    28 oktober 2019
    Wat heb je weer een mooie ervaring opgedaan.

Geniet er nog van xxx
  2. Jolanda:
    28 oktober 2019
    Dat heb je weer mooi geschreven. Fijn dat alles zo goed gaat bij je.

xxx van ons allemaal
  3. Winny:
    ❤😘
  4. Jos:
    30 oktober 2019
    Ik snap er niets van. Het is toch een buitenlandse werkstage?😉😊😘